Our Vision

The Australia Light Foundation’s vision is to work towards a kind of civilization empowered with strong material and spiritual values, nurtured under the light of true moderate Islam by using contemporary methods and communications means and respecting individual differences.

Australia Light Foundation (Head Office)

Copyright 2018 The Australia Light Foundation | All Rights Reserved | And Our Sitemap | All Logos & Trademark Belongs To Their Respective Owners

HABER - 2009

SİNGAPUR NOTLARI

Dünyayı saran ekonomik kriz, uçak fiyatlarında ciddî düşüşlere sebep olunca bir çok kişi için de gezmek ucuzladı. Biz de bu durumdan istifadeyle Ramazanın ikinci yarısında Müslüman nüfusu da olan bir ülkeyi ziyaret etmek istedik. Asya’nın en güneyine doğru gitmeye karar verdik. Eşim, ben ve bu geziyi organize eden ağabeyimiz Fatih Yargı ve eşi birlikte çıktık yola.

11 Ekım 2009

Tesettür açılımı

Kürt açılımı, demokratik açılım... Açılım açılım derken hiç açılamadığımızın farkında mıyız acaba? Bir ileri iki geri oynuyoruz. Açılım için gelin şöyle bir açılalım dünyaya.

14 Eylül 2009

Nur Vakfında Ramazan bir başka güzel

Biz on bir ayın sultanı, rahmet ve bereket ayı Ramazan’a hoşgeldin derken, okuyucularımızın da “Uzun bir aradan sonra siz de hoşgeldiniz” dediğini duyar gibiyim.

27 Ağustos 2009

Beşinci kıtada coşkulu iftar

Avustralya’daki Melbourne Başkonsolusumuz Aydın Nurhan Ramazan ayının ilk gününde verdiği iftar büyük ilgi gördü. İftara konsolosluk yetkililerinin dışında, Avustralyalı bakan ve milletvekilleri ile fahrî konsoloslar, ataşeler, belediye başkanları, belediye meclis üyeleri, akademisyenler, kiliselerin ve dinî cemaatlerin temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve işadamları katıldı.

26 Agustos 2009

Avustralya temsilcimize ödül

Yenİ Asya Gazetesi Avustralya temsilcisi Fatih Yargı kendi ülkesinde 2009 Yurttaş Ödülleri Yılın Toplum Hizmetleri Gönüllüsü payesine lâyık görüldü.

07 Mayıs 2009

Pazara kadar değil, mezara kadar

Bu akşam yaşadığım bir olay uzun zamandır yazmayı düşündüğüm, ama bir türlü müsait bir an bulamadığım bu yazı için bana fırsat verdi. Kübra kardeşim çocukluk arkadaşı Melek’e bir hediye hazırlamış. Bir tabloda birlikte resimleri ve resimlerin ortasında “friends forewer,” yani “sonsuza kadar arkadaşlık” yazısı. ”Forewer,“ yani “sonsuza kadar” kelimesi düşünce ve duygu dünyamda bir kıvılcım olup, hissiyatımı alevledi.

16 Mart 2009

Kâinat kitabının Avustralya sayfasından gezi notları

Dokuz aydır Nur Vakfında yoğun bir hizmet temposunun içerisindeyiz. ”Tebdil-i mekânda ferahlık vardır“ deyip, Sydney ve Canberra’ya doğru yola çıktık Nur Vakfı müdavimleriyle. Sabah 07.30’da ayrıldık Melbourne’dan konvoy halinde. Küçük bir kasabanın sınırları içerisindeki şirin bir parkta kahvaltımızı yaptık.